Gürsoy Grubu, Vialand ve Venezia’da ortağı Bayraktar Grubu’nun hisselerini satın alınca iki AVM’de de yönetimde değişime gitti. THY’de 12 yıllık satış ve pazarlama tecrübesi olan Faruk Çizmecioğlu, iki projenin de genel müdürlüğüne getirildi.
ÖZLEM BAY YILMAZ
[email protected]
Çizmecioğlu, “2017’de Anadolu’da hem sıfırdan AVM kurma hem de satın alma yoluna gidebiliriz. Sıfırdan yatırımlarda temapark da yapabiliriz” diyor. İstanbul’un iki önemli projesi olan Venezia ve Vialand’i hayata geçiren Gürsoy Grubu ile Bayraktar Grubu yollarını ayırdı. Gürsoy Grubu artık yoluna yalnız devam ediyor.
Gürsoy Grubu, ekim başında yaptığı bir hamleyle Via GYO’nun hem Vialand hem de Venezia’daki tüm hisselerini satın aldı. Bunun ardından yönetim kadrolarında bir değişime gidildi.
Venezia ve Vialand genel müdürlüğü koltuğuna Faruk Çizmecioğlu getirildi. Kariyerinde 12 yıllık Türk Hava Yolları (THY) geçmişi bulunan Çizmecioğlu, satış ve pazarlama konusundaki tecrübelerini yeni iş alanına taşıyacak.
Geçtiğimiz ekim ayında yeni görevine başlayan Faruk Çizmecioğlu, “2017’de Vialand ve Venezia’daki ziyaretçi sayılarında artış hedefliyoruz. Ayrıca Anadolu’da bir AVM daha açmak gündemimizde. Grubumuzun 30 yıla yakın süredir restorasyon işi de var. Bu alanda da büyümemiz sürecek” diyor.
ZİYARETÇİ SAYISI ARTACAK
Vialand bu yıl dördüncü yılını kutlayacak. AVM kısmı 2015’te 25 milyon seviyelerinde ziyaretçi alırken 2016’yı 28 milyon ziyaretçiyle tamamladı. Temapark kısmında ise ziyaretçi sayısı yılda 900 binler seviyesinde. Mimarisiyle iddialı olan Venezia Mega Outlet ise 2016’da 11 milyon ziyaretçiye ulaştı.
Faruk Çizmecioğlu, 2017 yılında tüm projelerde ziyaretçi artışı hedeflediklerini belirtiyor. Çizmecioğlu, “Vialand’de AVM kısmında 30 milyon, temapark kısmında ise 1 milyon ziyaretçinin üzerine çıkmayı hedefliyoruz.
Venezia’da 15 milyon ziyaretçi hedefimiz var. 2-3 yıl içinde de Venezia’da ziyaretçi sayısının 20 milyonu geçmesini bekliyoruz. 2017’de Venezia’nın tanıtımına ağırlık vereceğiz” diyor.
Projelerinde sadece alışveriş yap-tırmayı değil aynı zamanda insanları eğlendirmeyi de hedeflediklerini söyleyen Faruk Çizmecioğlu, Venezia Mega Outlet’in geçtiğimiz kasım ayında Cannes’da düzenlenen MAPIC Fuarı’nda önemli bir ödül kazandığını, ‘Best Outlet Center’ kategorisinde ilk üçe girdiğini vurguluyor.
YENİ AVM PROJESİ
Önümüzdeki dönemde Vialand’de yeni yatırımlar olacak. Öncelikle bir yıldır çalışmayan King Kong’un yeri değiştirilerek aktifleştirilecek. Tema-parkta belli ünitelere özel kamera sistemleri konulacak. Ayrıca yeni üniteler de getirilecek.
2017’de yeni yatırım planları olduğunu da söyleyen Faruk Çizmecioğlu, “2017’de hem sıfırdan AVM kurma hem de AVM satın alma yoluna gidebiliriz. Şu anda İzmir, Antalya ve Ankara’da farklı projelerle görüşüyoruz. Sıfırdan olan yatırımlarda temapark da yapabiliriz. Yurtdışından da teklif alıyoruz” diyor.
RESTORASYON İŞİ DE BÜYÜYECEK
Gürsoy Grubu, Türkiye'de ve uluslararası piyasada 30 yıla yakın bir süredir restorasyon, onarma ve koruma sektöründe de faaliyet gösteriyor. Bugüne kadar Feshane, Piyale Paşa Camii, Süleymaniye Camii, Galata Mevlevihanesi gibi yapıların restorasyonunu üstlenen şirket, bu iş kolunda da büyümeye devam edecek.
Faruk Çizmecioğlu, "Yurtdışında da projeler üstleniliyor. Mesela Rusya'da yapılan işler var. Ayrıca şu dönemde Cezayir'in çok önemli milli serveti olan tarihi yapıların restorasyon işi var" diyor.
ÖZLEM BAY YILMAZ
[email protected]
Çizmecioğlu, “2017’de Anadolu’da hem sıfırdan AVM kurma hem de satın alma yoluna gidebiliriz. Sıfırdan yatırımlarda temapark da yapabiliriz” diyor. İstanbul’un iki önemli projesi olan Venezia ve Vialand’i hayata geçiren Gürsoy Grubu ile Bayraktar Grubu yollarını ayırdı. Gürsoy Grubu artık yoluna yalnız devam ediyor.
Gürsoy Grubu, ekim başında yaptığı bir hamleyle Via GYO’nun hem Vialand hem de Venezia’daki tüm hisselerini satın aldı. Bunun ardından yönetim kadrolarında bir değişime gidildi.
Venezia ve Vialand genel müdürlüğü koltuğuna Faruk Çizmecioğlu getirildi. Kariyerinde 12 yıllık Türk Hava Yolları (THY) geçmişi bulunan Çizmecioğlu, satış ve pazarlama konusundaki tecrübelerini yeni iş alanına taşıyacak.
Geçtiğimiz ekim ayında yeni görevine başlayan Faruk Çizmecioğlu, “2017’de Vialand ve Venezia’daki ziyaretçi sayılarında artış hedefliyoruz. Ayrıca Anadolu’da bir AVM daha açmak gündemimizde. Grubumuzun 30 yıla yakın süredir restorasyon işi de var. Bu alanda da büyümemiz sürecek” diyor.
ZİYARETÇİ SAYISI ARTACAK
Vialand bu yıl dördüncü yılını kutlayacak. AVM kısmı 2015’te 25 milyon seviyelerinde ziyaretçi alırken 2016’yı 28 milyon ziyaretçiyle tamamladı. Temapark kısmında ise ziyaretçi sayısı yılda 900 binler seviyesinde. Mimarisiyle iddialı olan Venezia Mega Outlet ise 2016’da 11 milyon ziyaretçiye ulaştı.
Faruk Çizmecioğlu, 2017 yılında tüm projelerde ziyaretçi artışı hedeflediklerini belirtiyor. Çizmecioğlu, “Vialand’de AVM kısmında 30 milyon, temapark kısmında ise 1 milyon ziyaretçinin üzerine çıkmayı hedefliyoruz.
Venezia’da 15 milyon ziyaretçi hedefimiz var. 2-3 yıl içinde de Venezia’da ziyaretçi sayısının 20 milyonu geçmesini bekliyoruz. 2017’de Venezia’nın tanıtımına ağırlık vereceğiz” diyor.
Projelerinde sadece alışveriş yap-tırmayı değil aynı zamanda insanları eğlendirmeyi de hedeflediklerini söyleyen Faruk Çizmecioğlu, Venezia Mega Outlet’in geçtiğimiz kasım ayında Cannes’da düzenlenen MAPIC Fuarı’nda önemli bir ödül kazandığını, ‘Best Outlet Center’ kategorisinde ilk üçe girdiğini vurguluyor.
YENİ AVM PROJESİ
Önümüzdeki dönemde Vialand’de yeni yatırımlar olacak. Öncelikle bir yıldır çalışmayan King Kong’un yeri değiştirilerek aktifleştirilecek. Tema-parkta belli ünitelere özel kamera sistemleri konulacak. Ayrıca yeni üniteler de getirilecek.
2017’de yeni yatırım planları olduğunu da söyleyen Faruk Çizmecioğlu, “2017’de hem sıfırdan AVM kurma hem de AVM satın alma yoluna gidebiliriz. Şu anda İzmir, Antalya ve Ankara’da farklı projelerle görüşüyoruz. Sıfırdan olan yatırımlarda temapark da yapabiliriz. Yurtdışından da teklif alıyoruz” diyor.
RESTORASYON İŞİ DE BÜYÜYECEK
Gürsoy Grubu, Türkiye'de ve uluslararası piyasada 30 yıla yakın bir süredir restorasyon, onarma ve koruma sektöründe de faaliyet gösteriyor. Bugüne kadar Feshane, Piyale Paşa Camii, Süleymaniye Camii, Galata Mevlevihanesi gibi yapıların restorasyonunu üstlenen şirket, bu iş kolunda da büyümeye devam edecek.
Faruk Çizmecioğlu, "Yurtdışında da projeler üstleniliyor. Mesela Rusya'da yapılan işler var. Ayrıca şu dönemde Cezayir'in çok önemli milli serveti olan tarihi yapıların restorasyon işi var" diyor.