Sofra ve mutfak kategorisinde ilk akla gelen marka olmayı hedefleyen Karaca, 2019 yılını 1,8 milyar TL'lik ciro ile kapattı. 12 ülkede 33 mağazası bulunan Karaca'nın Türkiye'de 600 bayisi ve 2 bin 500 satış noktası mevcut.
Şirketin 138 Karaca, 42 Jumbo, dokuz Emsan, 21 Karaca Home mağazası var. 2020 sonunda ciro hedefi 2,4 milyar TL. Önümüzdeki beş yılda cironun yüzde 30'unun ihracattan gelmesi planlanıyor.
Pazarlama stratejisi kapsamında uzun zamandır e-ticaret odaklı yoğun çalışmaları bulunan şirket, pandemi ile birlikte bunu daha da öne çıkardı ve hızlandı.
Karaca Marka ve Kurumsal İletişim Direktörü Cennet Melis Uslukılınç, öncelikleri arasında Türkiye ve yurtdışında e-ticaret hacimlerini genişletmenin yer aldığını söylüyor. Uslukılınç, "Global aresonra ciromuzun yüzde 30'unu e-ticaretten elde eder hale gelmeyi hedefliyoruz" diyor.
Uslukılınç, koronavirüs sürecinde hedeflerinde bir değişiklik olmadığını ve yüzde 33 büyüme rakamına ulaşacaklarını ifade ediyor. Şirket koronavirüs nedeniyle mağazalarında hizmete ara verdi ama e-ticaret kanalının gücüyle hedeflerine ulaşacağına güveniyor.
Karaca, salgında ağırlıklı olarak sosyal medya ve TV'lerdeki dizi ve program kanalları ile tüketicilerle olan bağlarını kalıcı kılmak için çalıştı.
Dijital pazarlamaya da odaklandıklarını söyleyen Uslukılınç, "Tüketicilerimize, evde kaldıkları dönemde yüzlerce ürünü karaca.com'da bulabilecekleri mesajını verdik" diyor.
Şirketin 138 Karaca, 42 Jumbo, dokuz Emsan, 21 Karaca Home mağazası var. 2020 sonunda ciro hedefi 2,4 milyar TL. Önümüzdeki beş yılda cironun yüzde 30'unun ihracattan gelmesi planlanıyor.
Pazarlama stratejisi kapsamında uzun zamandır e-ticaret odaklı yoğun çalışmaları bulunan şirket, pandemi ile birlikte bunu daha da öne çıkardı ve hızlandı.
Karaca Marka ve Kurumsal İletişim Direktörü Cennet Melis Uslukılınç, öncelikleri arasında Türkiye ve yurtdışında e-ticaret hacimlerini genişletmenin yer aldığını söylüyor. Uslukılınç, "Global aresonra ciromuzun yüzde 30'unu e-ticaretten elde eder hale gelmeyi hedefliyoruz" diyor.
Uslukılınç, koronavirüs sürecinde hedeflerinde bir değişiklik olmadığını ve yüzde 33 büyüme rakamına ulaşacaklarını ifade ediyor. Şirket koronavirüs nedeniyle mağazalarında hizmete ara verdi ama e-ticaret kanalının gücüyle hedeflerine ulaşacağına güveniyor.
Karaca, salgında ağırlıklı olarak sosyal medya ve TV'lerdeki dizi ve program kanalları ile tüketicilerle olan bağlarını kalıcı kılmak için çalıştı.
Dijital pazarlamaya da odaklandıklarını söyleyen Uslukılınç, "Tüketicilerimize, evde kaldıkları dönemde yüzlerce ürünü karaca.com'da bulabilecekleri mesajını verdik" diyor.