Türkiye perakende pazarı Uzakdoğulu markaların radarına girdi. Japon Miniso ve Koreli Missha'nın ardından yine Koreli olan Mumuso da Türkiye pazarına adım attı. Kısa sürede dokuz mağazaya ulaşan marka, ilk etapta mağaza sayısını 50'ye çıkarmayı hedefliyor.
AYŞEGÜL SAKARYA PEHLİVAN
[email protected]
Türkiye'de 830 milyar TL'lik büyüklüğe ulaşan perakende pazarı, Uzakdoğulu markaların radarına girdi. Japon Miniso ve Güney Koreli Missha'nın ardından yine Koreli olan Mumuso da Türkiye pazarına adım attı. Kısa sürede dokuz mağaza açan Mumuso, haziran ayına kadar 20 mağazaya ulaşmayı planlıyor. İlk etap yatırımı olarak ise 50 mağazaya çıkmayı hedefliyor.
TÜRKİYE'YE YAYILACAK
Kişisel bakım ve kozmetik, banyo ve vücut bakımı, ev aksesuarları, mutfak aksesuarları, oyuncak, temizlik malzemeleri, mobil cihazlar gibi çok çeşitli yaşam tarzına yönelik ürünler bulunan bir moda markası olan Mumuso, Türkiye pazarındaki potansiyeli görünce hedef büyüttü.
İlk etap yatırımı olarak 50 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini söyleyen Mumuso Yönetim Kurulu Başkanı Ayhan Canlıoğlu, "Türkiye genelinde alışveriş merkezlerinin içerisinde olmanın dışında cadde mağazacılığıyla da faaliyet göstermeyi planlıyoruz" diyor.
stanbul, Ankara ve Eskişehir'de mağazaları bulunan Mumuso, önümüzdeki dönemde Kayseri, İzmir, Antalya ve Bursa başta olmak üzere Türkiye geneline yayılmayı hedefliyor. Ayhan Canlıoğlu, genç ve dinamik bir pazar olan Türkiye'nin Mumuso için önemli bir potansiyel taşıdığını söylüyor.
10'DAN FAZLA ÜLKEDE VAR
Dünyada 500'ün üzerinde mağazası bulunan Mumuso, henüz çok genç bir marka. 2014 yılında kurulan ve eğlence moda mağaza markası olarak konumlanan şirket, kısa sürede Uzakdoğu'da ciddi bir pazar payına ulaştı.
Şirket bugün Türkiye'nin yanı sıra Fili-pinler, Vietnam, Rusya, Tayland, Endonezya, Kanada, Avustralya, Birleşik Arap Emirlikleri dahil 10'dan fazla ülkede ve bölgede stratejik işbirliğine ulaşmış durumda.
Mumuso'nun günlük yaşamdan ilham aldığını söyleyen Ayhan Canlıoğlu, "Markamız modaya uygun günlük ihtiyaç ürünlerini farklı tasarımlarla dönüştürüyor. Mumuso, Türkiye pazarında bilinen mağazacılık anlayışının dışında yeni birkonsept" diyor.
UZAKDOĞULU ATAĞI VAR
‘Fast fashion' tasarım markası olarak 2013 yılında kurulan Tokyo merkezli Miniso da Türkiye pazarına 2017 yılında girdi. Şirket, kısa sürede Türkiye'deki mağaza sayısını 27'ye çıkardı.
Dört yıl içerisinde tüm dünyada 2 bin 600'den fazla mağaza açan Miniso, halihazırda Japonya, ABD, Kanada, İngiltere, Portekiz, Rusya, Ukrayna, Polonya, İspanya, Yunanistan dahil olmak üzere dünyada 60 ülkede faaliyetlerini sürdürüyor. Ayda 80-100 mağaza açan Miniso'nun 2020 yılına kadar tüm dünyada 6 bin mağazaya ulaşması planlanıyor.
Güney Kore merkezli kozmetik markası Missha ise Türkiye'ye önce internet satışıyla girdi. Son dönemde ise mağazalaşmaya hız verdi.
Kısa bir süre önce İstanbul'da Trump AVM'de mağaza açan şirketin halihazırda İstanbul ve Ankara'da yedi mağazası bulunuyor.
AYŞEGÜL SAKARYA PEHLİVAN
[email protected]
Türkiye'de 830 milyar TL'lik büyüklüğe ulaşan perakende pazarı, Uzakdoğulu markaların radarına girdi. Japon Miniso ve Güney Koreli Missha'nın ardından yine Koreli olan Mumuso da Türkiye pazarına adım attı. Kısa sürede dokuz mağaza açan Mumuso, haziran ayına kadar 20 mağazaya ulaşmayı planlıyor. İlk etap yatırımı olarak ise 50 mağazaya çıkmayı hedefliyor.
TÜRKİYE'YE YAYILACAK
Kişisel bakım ve kozmetik, banyo ve vücut bakımı, ev aksesuarları, mutfak aksesuarları, oyuncak, temizlik malzemeleri, mobil cihazlar gibi çok çeşitli yaşam tarzına yönelik ürünler bulunan bir moda markası olan Mumuso, Türkiye pazarındaki potansiyeli görünce hedef büyüttü.
İlk etap yatırımı olarak 50 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini söyleyen Mumuso Yönetim Kurulu Başkanı Ayhan Canlıoğlu, "Türkiye genelinde alışveriş merkezlerinin içerisinde olmanın dışında cadde mağazacılığıyla da faaliyet göstermeyi planlıyoruz" diyor.
stanbul, Ankara ve Eskişehir'de mağazaları bulunan Mumuso, önümüzdeki dönemde Kayseri, İzmir, Antalya ve Bursa başta olmak üzere Türkiye geneline yayılmayı hedefliyor. Ayhan Canlıoğlu, genç ve dinamik bir pazar olan Türkiye'nin Mumuso için önemli bir potansiyel taşıdığını söylüyor.
10'DAN FAZLA ÜLKEDE VAR
Dünyada 500'ün üzerinde mağazası bulunan Mumuso, henüz çok genç bir marka. 2014 yılında kurulan ve eğlence moda mağaza markası olarak konumlanan şirket, kısa sürede Uzakdoğu'da ciddi bir pazar payına ulaştı.
Şirket bugün Türkiye'nin yanı sıra Fili-pinler, Vietnam, Rusya, Tayland, Endonezya, Kanada, Avustralya, Birleşik Arap Emirlikleri dahil 10'dan fazla ülkede ve bölgede stratejik işbirliğine ulaşmış durumda.
Mumuso'nun günlük yaşamdan ilham aldığını söyleyen Ayhan Canlıoğlu, "Markamız modaya uygun günlük ihtiyaç ürünlerini farklı tasarımlarla dönüştürüyor. Mumuso, Türkiye pazarında bilinen mağazacılık anlayışının dışında yeni birkonsept" diyor.
UZAKDOĞULU ATAĞI VAR
‘Fast fashion' tasarım markası olarak 2013 yılında kurulan Tokyo merkezli Miniso da Türkiye pazarına 2017 yılında girdi. Şirket, kısa sürede Türkiye'deki mağaza sayısını 27'ye çıkardı.
Dört yıl içerisinde tüm dünyada 2 bin 600'den fazla mağaza açan Miniso, halihazırda Japonya, ABD, Kanada, İngiltere, Portekiz, Rusya, Ukrayna, Polonya, İspanya, Yunanistan dahil olmak üzere dünyada 60 ülkede faaliyetlerini sürdürüyor. Ayda 80-100 mağaza açan Miniso'nun 2020 yılına kadar tüm dünyada 6 bin mağazaya ulaşması planlanıyor.
Güney Kore merkezli kozmetik markası Missha ise Türkiye'ye önce internet satışıyla girdi. Son dönemde ise mağazalaşmaya hız verdi.
Kısa bir süre önce İstanbul'da Trump AVM'de mağaza açan şirketin halihazırda İstanbul ve Ankara'da yedi mağazası bulunuyor.