Konut kredisi faizlerinin yüzde 2'ieri gördüğü günümüzde, inşaat şirketleri peşin alımlara indirimden yüzde 0,98'lik faiz oranlarıyla 120 aya varan vadelere kadar çeşitli kampanyalar düzenleyerek konut satışı gerçekleştiriyor. Şirketler, kendi bünyelerinde düzenledikleri bu kampanyalarla yüksek faiz eğilimini aşmaya çalışıyor.
LEVENT GÖKMEN DEMİRCİLER
[email protected]
Ev sahibi olmak, Türk insanının olmazsa olmazları arasında ilk sıralarda yer alıyor. Son yıllarda markalı konut projelerindeki gelişmeyle birlikte yükselen fiyatlara bir de yüzde 2'lere ulaşan kredi faiz oranları eklenince tüketici için ev sahibi olmanın maailyeti yükseldi.
Tabloları görmek için görsellere tıklayın.
Türkiye için Kazanç Vakti kampanyası kapsamında başlatılan kampanyalara kimi firmaların kendi düzenledikleri kampanyalar da eklenince tüketicilere farklı ödeme seçeneklerini içeren kampanyalarla konut satın alma fırsatı sunulmaya başlandı.
Ekonomist Dergisi olarak piyasaların durağanlaştığı bir dönemde tüketicilere sunulan fırsatları içeren konut kampanyalarını dosyamızda toparladık. 24 farklı projede ne gibi kampanyalar düzenlediğini derledik.
TSKB Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Makbule Yönel Maya, kampanyaların piyasada bir hareket yarattığını, bu süreçte konut geliştiricilerin elini taşın altına daha çok koyduğunu söylüyor. Maya, bir kampanyanın başarılı olmasının satıştaki konut fiyatlarıyla doğru orantılı olduğuna işaret ediyor.
Makbule Yönel Maya, "Burada belirleyici olan, söz konusu havuzdaki dairelerin satış fiyatları. Bu fiyatlar ne kadar piyasayı yansıtıyorsa kampanyanın başarısı da o derece iyi oluyor. Ayrıca şu anda piyasada bulunmayan yüzde 0,98 faiz oranları da tüketiciler için cazibesini koruyor" diyor.
AND PASTEL'LE KATILIYOR
Anadolu Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olarak Kasım 2011'de faaliyetlerine başlayan AND Gayrimenkul, 'yap-sat' değil 'yap-yaşat' felsefesiyle projelerini hayata geçirirken, gayrimenkul geliştirme-yatırım-yönetim alanlarında faaliyet gösteriyor.
Şirketin müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerine en uygun çözümleri sunmak amacıyla hayata geçirdiği ilk ofis projesi AND Kozyatağı'nda yaşam başlarken, proje AND Gayrimenkul'ün bina yönetim markası olan GRID tarafından yönetiliyor.
AND Gayrimenkul'un ikinci projesi olan karma kullanımlı konut projesi AND Pastel ise Kartal'a 'Yeni Nesil Mahalle' anlayışını getiriyor. İstanbul'un ana ulaşım akslarından E-5 ve metroya yürüme mesafesinde yer alan konumuyla dikkat çeken AND Pastel, 7 blok ve bin 250 konuttan oluşuyor.
AND Pastel, Sign of the City Awards - 'Türkiye'nin En iyi Konut Projesi' ve European Property Awards -'Avrupa'nın En iyi Peyzaj Mimarisi' de dahil olmak üzere sekiz farklı ulusal ve uluslararası ödüle layık görüldü. Proje, sağlık kurumundan okul öncesi eğitim kurumuna, alışveriş alanlarından yeme-içme olanaklarına kadar pek çok fonksiyon ve sosyal aktivite alanı sunuyor.
DÖNÜŞÜM PROJESİ
Folkart'ın 5 Ekim'de lansmana çıkan yeni projesi Folkart Vega, 843 konut ile 57 ticari alandan oluşuyor ve 850 milyon TL'lik yatırım değerine sahip. Proje, Tago Mimarlık'ın kurucu ortaklarından, ünlü mimar Gökhan Aktan Altuğ tarafından hazırlandı.
Proje, İzmir Halkapınar'da yer alan, eski demiryolu ve Mürsel Paşa Bulvarı akslarının kesişimindeki sanayi yapılarının kente yeniden kazandırılmasını amaçlayan dönüşüm sürecinin önemli bir parçası olarak tasarlandı. Kule yerleşimlerinde manzara yönelimi kadar, gölge analizleri, İzmir'in rüzgar ve iklim özellikleri dikkate alındı.
Medicana International Hospital hastanesinin yanında yer alan projede, proje sakinlerinin faydalanabileceği bir mobil sağlık hizmeti bulunuyor. İlk yardım ve acil tıp alanında profesyonel bir kadro ve ekipmanlar 7 gün 24 saat anında müdahaleye hazır şekilde bekleyecek.
ÜÇ PROJEDE KAMPANYA YAPTI
Tahincioğlu, Türkiye için Kazanç Vakti sloganıyla hayata geçirilen kampanyaya Nidapark İstinye, Nidapark Kayaşehir ve Nidapark Küçükyalı projeleriyle katılıyor.
Tahincioğlu olarak, 2018 yılına çok hızlı başladıklarını söyleyen Tahincioğlu Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Tahincioğlu, "Emlak Konut GYO güvencesiyle hayata geçirdiğimiz Nidapark Kayaşehir projemizde birinci olmak ve en çok satan dört projenin ikisinin Tahincioğlu projesi olması bizleri onurlandırdı" diyor.
Tahincioğlu, projelerinde çok özel ödeme koşulları ve faiz fırsatları sunduklarını ifade ediyor. Tahincioğlu'nun inşaat projeleri devam ediyor. Devam eden projelerinin inşaat alanı ise yaklaşık 1,3 milyon metrekare.
Bankalardaki faiz oranlarının yüksek olduğu dönemde alternatif fırsatların oluşturulmasının çok önemli olduğunu söyleyen Tahincioğlu, "Bu kampanyada üç projemizle yer alıyoruz. Emlak Konut GYO önderliğinde başlayan 'Türkiye için kazanç vakti' kampanyasının da mülk sahibi olmak isteyenler için büyük bir fırsat olduğunu düşünüyorum" diyor.
AND GAYRİMENKUL
İKİ FARKLI FIRSAT SUNUYOR
Anadolu Grubu'nun gayrimenkul sektöründe faaliyet gösteren firması AND Gayrimenkul, gayrimenkul sektöründe başlayan büyük kampanyaya AND Pastel projesiyle dahil oluyor. Kampanya kapsamında AND Pastel'de şirket bünyesinde yüzde 0,98 faiz oranı ile 120 ay vadelendirme, yüzde 10 peşinat ve yüzde 10 indirim uygulanıyor.
Sınırlı sayıda daire için 31 Ekim 2018'e kadar devam edecek kampanyada ev sahibi olmak isteyenlere aynı zamanda döviz ya da altınlarını peşinata çevirme ve bir yıl boyunca paralarının getirisini garantiye alma imkanı sunuluyor.
AND Gayrimenkul, Emlak Konut kampanyasındaki avantajların dışında müşterilerinin satın alacakları evleri ve yaşamı test edebilmelerine imkan sağlayan yeni bir iş modelini de hayata geçiriyor. 'Yaşamı Deneyimle' adı verilen bu model altında ev sahibi olmak isteyenlerin birikimlerini değerlendirebilecekleri ve yatırımlarını garanti altına alabilecekleri iki farklı kampanya bulunuyor.
Kartal'ın en büyük ölçekli projelerinden biri olan AND Pastel'deki bu kampanyalar sınırlı sayıda daire için geçerli olacak. Peşin alımlarda geçerli olan kampanyada, satın alırken evin fiyatı üzerinden yüzde 20 indirim sunuluyor.
Ev sahibi hemen evine taşınabiliyor. Bir yıl boyunca yaşadıktan sonra vazgeçmesi halinde ise yüzde 20 primle evini satma garantisi veriliyor. AND Gayrimenkul, satın alma kararını hemen vermekte zorlananlara ve kira ödediği için oturacağı evin peşinatını biriktiremeyenlere yeni bir kampanya sunuyor.
Kampanyaya dahil olmak isteyen müşteriler AND Pastel'de kiracı olarak yaşamaya başlıyor. 24 aylık kira bedeli depozito olarak alınıyor. İki yıl içinde aynı evi satın almak isteyenlerin depozitosu ve ödediği kiralar evin bedelinden düşülüyor. İki yılın sonunda çıkmak isteyenler ise depozitosunu geri alabiliyor.
MESUT SANCAK FOLKART YÖNETİM KURULU BAŞKANI
“İZMİR’LE BÜTÜNLEŞEN PROJELER YAPIYORUZ”
Folkart Vega, panoramik körfez manzarası, palmiye ağaçlarıyla süslü peyzaj alanları ile 1+1, 2+1, 3+1, 3+1 dubleks, 4+1, 4+1 dubleks, 5+1 dubleks konutlardan oluşuyor. Adını Lir takım yıldızındaki en parlak yıldızdan alan Folkart Vega, İzmir'in merkezinde, Alsancak ile Halkapınar arasında, İzmir Körfezi'nin tam karşısında konumlanıyor ve “Yıldızlar kadar parlak, İzmir kadar eşsiz..." sloganıyla satışa sunuluyor.
Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, Folkart Vega'nın bugüne dek hayata geçirdikleri en özel projelerden biri olduğunu, projenin uygun fiyatları, kolay ödeme imkanları ile öne çıktığını söylüyor. Mesut Sancak, yeni yatırımlarını kararlılıkla sürdüreceklerini vurgularken, Folkart Vega'nın müşterilerin beklentilerine göre tasarlanan, yaşam kalitesini ileriye taşıyacak yeni bir dünyanın simgesi olduğunu da vurguluyor.
Kentin kalbinde, yenilikçi bir mimari anlayışla tasarlanan proje, tüm noktalarından denizi kucaklayacak şekilde konumlandırıldı. İzmir'in ana akslarına çok yakın, Alsancak'ın yanı başında yer alan proje, aynı zamanda İzmir'in en büyük hastanesi olma özelliğini taşıyacak, yatırımına yeni başlanan Medicana International Hospital'in de komşusu konumunda. Proje, zengin sosyal olanaklarıyla öne çıkıyor.
Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak şunları söylüyor: “İzmir Türkiye'nin en çok değerlenen, en hızlı gelişen şehirlerinin başında geliyor. Folkart Vega da bugüne dek hayata geçirdiğimiz en özel projelerden biri, müşterilerin beklentilerine göre tasarlanan, yaşam kalitesini ileriye taşıyacak yeni bir dünyanın simgesi oldu. Yıllardır yaptığımız yatırımlar güzel İzmir ile bütünleşirken, yeni projemiz İzmir'e yeni bir güzellik katarak kente yeni bir yıldız yaratacak. Yatırım kararlılığını sürdüren Folkart'ın bu yeni projesi tüm yatırımcılar için de yeni ve kaçırılmaz bir fırsat olacak."
ÖZCAN TAHİNCİOĞLU TAHİNCİOĞLU YÖNETİM KURULU BAŞKANI
"2018 İLK YARIYI BAŞARILI GEÇİRDİK"
Tahincioğlu, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı desteğiyle ve Türkiye için Kazanç Vakti sloganıyla hayata geçirilen kampanyaya Nidapark İstinye, Nidapark Kayaşehir ve Nidapark Küçükyalı projeleriyle destek veriyor. 31 Ekim'e kadar devam edecek kampanya kapsamında, Tahincioğlu'nun bu 3 projesinde yer alan sınırlı sayıda konut, ofis ve dükkanın, peşinat oranı yüzde 10'a düşürülürken, 120 aya kadar 0.98 faiz imkânı sunuluyor.
Kampanya ile ilgili değerlendirmede bulunan Tahincioğlu Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Tahincioğlu, “Gayrimenkul sektörünün temsilcileri olarak, ülke ekonomisine katkımızı en üst seviyeye taşımak, birlik ve beraberlik içerisinde üzerimize düşen görevi kararlılıkla yerine getirmek için çalışıyoruz" diyor. Bu dönemde en kârlı yatırımın gayrimenkul olacağını söyleyen Tahincioğlu, kampanyanın ekonomi ve sektör için çok önemli olduğunu, milli ekonomiye verilen destekle kazananın yine ülke olacağını belirtiyor.
Özcan Tahincioğlu şunları söylüyor: “2018 yılının ilk yarısını mevcut piyasa koşullarına rağmen satışlar açısından oldukça başarılı geçirdik. İlk yarı yıl satışlarına göre, hem Nidapark Kayaşehir, hem de Nidapark İstinye en çok satan ilk 5 proje arasında yer aldı.
Konut sahibi olmak isteyenlerin geçmiş dönemde olduğu gibi yine birinci tercihinin Tahincioğlu olması, bizi gururlandıracak. Emlak Konut GYO ile ortaklaşa gerçekleşen sadece Nidapark Kayaşehir, Nidapark Küçükyalı ve Nidapark İstinye projeleri ile ilk 6 ayda elde ettiği satış cirosu 535 milyon TL oldu, projelerimize çok yoğun talep aldık."
LEVENT GÖKMEN DEMİRCİLER
[email protected]
Ev sahibi olmak, Türk insanının olmazsa olmazları arasında ilk sıralarda yer alıyor. Son yıllarda markalı konut projelerindeki gelişmeyle birlikte yükselen fiyatlara bir de yüzde 2'lere ulaşan kredi faiz oranları eklenince tüketici için ev sahibi olmanın maailyeti yükseldi.
Tabloları görmek için görsellere tıklayın.
Türkiye için Kazanç Vakti kampanyası kapsamında başlatılan kampanyalara kimi firmaların kendi düzenledikleri kampanyalar da eklenince tüketicilere farklı ödeme seçeneklerini içeren kampanyalarla konut satın alma fırsatı sunulmaya başlandı.
Ekonomist Dergisi olarak piyasaların durağanlaştığı bir dönemde tüketicilere sunulan fırsatları içeren konut kampanyalarını dosyamızda toparladık. 24 farklı projede ne gibi kampanyalar düzenlediğini derledik.
TSKB Gayrimenkul Değerleme Genel Müdürü Makbule Yönel Maya, kampanyaların piyasada bir hareket yarattığını, bu süreçte konut geliştiricilerin elini taşın altına daha çok koyduğunu söylüyor. Maya, bir kampanyanın başarılı olmasının satıştaki konut fiyatlarıyla doğru orantılı olduğuna işaret ediyor.
Makbule Yönel Maya, "Burada belirleyici olan, söz konusu havuzdaki dairelerin satış fiyatları. Bu fiyatlar ne kadar piyasayı yansıtıyorsa kampanyanın başarısı da o derece iyi oluyor. Ayrıca şu anda piyasada bulunmayan yüzde 0,98 faiz oranları da tüketiciler için cazibesini koruyor" diyor.
AND PASTEL'LE KATILIYOR
Anadolu Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olarak Kasım 2011'de faaliyetlerine başlayan AND Gayrimenkul, 'yap-sat' değil 'yap-yaşat' felsefesiyle projelerini hayata geçirirken, gayrimenkul geliştirme-yatırım-yönetim alanlarında faaliyet gösteriyor.
Şirketin müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerine en uygun çözümleri sunmak amacıyla hayata geçirdiği ilk ofis projesi AND Kozyatağı'nda yaşam başlarken, proje AND Gayrimenkul'ün bina yönetim markası olan GRID tarafından yönetiliyor.
AND Gayrimenkul'un ikinci projesi olan karma kullanımlı konut projesi AND Pastel ise Kartal'a 'Yeni Nesil Mahalle' anlayışını getiriyor. İstanbul'un ana ulaşım akslarından E-5 ve metroya yürüme mesafesinde yer alan konumuyla dikkat çeken AND Pastel, 7 blok ve bin 250 konuttan oluşuyor.
AND Pastel, Sign of the City Awards - 'Türkiye'nin En iyi Konut Projesi' ve European Property Awards -'Avrupa'nın En iyi Peyzaj Mimarisi' de dahil olmak üzere sekiz farklı ulusal ve uluslararası ödüle layık görüldü. Proje, sağlık kurumundan okul öncesi eğitim kurumuna, alışveriş alanlarından yeme-içme olanaklarına kadar pek çok fonksiyon ve sosyal aktivite alanı sunuyor.
DÖNÜŞÜM PROJESİ
Folkart'ın 5 Ekim'de lansmana çıkan yeni projesi Folkart Vega, 843 konut ile 57 ticari alandan oluşuyor ve 850 milyon TL'lik yatırım değerine sahip. Proje, Tago Mimarlık'ın kurucu ortaklarından, ünlü mimar Gökhan Aktan Altuğ tarafından hazırlandı.
Proje, İzmir Halkapınar'da yer alan, eski demiryolu ve Mürsel Paşa Bulvarı akslarının kesişimindeki sanayi yapılarının kente yeniden kazandırılmasını amaçlayan dönüşüm sürecinin önemli bir parçası olarak tasarlandı. Kule yerleşimlerinde manzara yönelimi kadar, gölge analizleri, İzmir'in rüzgar ve iklim özellikleri dikkate alındı.
Medicana International Hospital hastanesinin yanında yer alan projede, proje sakinlerinin faydalanabileceği bir mobil sağlık hizmeti bulunuyor. İlk yardım ve acil tıp alanında profesyonel bir kadro ve ekipmanlar 7 gün 24 saat anında müdahaleye hazır şekilde bekleyecek.
ÜÇ PROJEDE KAMPANYA YAPTI
Tahincioğlu, Türkiye için Kazanç Vakti sloganıyla hayata geçirilen kampanyaya Nidapark İstinye, Nidapark Kayaşehir ve Nidapark Küçükyalı projeleriyle katılıyor.
Tahincioğlu olarak, 2018 yılına çok hızlı başladıklarını söyleyen Tahincioğlu Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Tahincioğlu, "Emlak Konut GYO güvencesiyle hayata geçirdiğimiz Nidapark Kayaşehir projemizde birinci olmak ve en çok satan dört projenin ikisinin Tahincioğlu projesi olması bizleri onurlandırdı" diyor.
Tahincioğlu, projelerinde çok özel ödeme koşulları ve faiz fırsatları sunduklarını ifade ediyor. Tahincioğlu'nun inşaat projeleri devam ediyor. Devam eden projelerinin inşaat alanı ise yaklaşık 1,3 milyon metrekare.
Bankalardaki faiz oranlarının yüksek olduğu dönemde alternatif fırsatların oluşturulmasının çok önemli olduğunu söyleyen Tahincioğlu, "Bu kampanyada üç projemizle yer alıyoruz. Emlak Konut GYO önderliğinde başlayan 'Türkiye için kazanç vakti' kampanyasının da mülk sahibi olmak isteyenler için büyük bir fırsat olduğunu düşünüyorum" diyor.
AND GAYRİMENKUL
İKİ FARKLI FIRSAT SUNUYOR
Anadolu Grubu'nun gayrimenkul sektöründe faaliyet gösteren firması AND Gayrimenkul, gayrimenkul sektöründe başlayan büyük kampanyaya AND Pastel projesiyle dahil oluyor. Kampanya kapsamında AND Pastel'de şirket bünyesinde yüzde 0,98 faiz oranı ile 120 ay vadelendirme, yüzde 10 peşinat ve yüzde 10 indirim uygulanıyor.
Sınırlı sayıda daire için 31 Ekim 2018'e kadar devam edecek kampanyada ev sahibi olmak isteyenlere aynı zamanda döviz ya da altınlarını peşinata çevirme ve bir yıl boyunca paralarının getirisini garantiye alma imkanı sunuluyor.
AND Gayrimenkul, Emlak Konut kampanyasındaki avantajların dışında müşterilerinin satın alacakları evleri ve yaşamı test edebilmelerine imkan sağlayan yeni bir iş modelini de hayata geçiriyor. 'Yaşamı Deneyimle' adı verilen bu model altında ev sahibi olmak isteyenlerin birikimlerini değerlendirebilecekleri ve yatırımlarını garanti altına alabilecekleri iki farklı kampanya bulunuyor.
Kartal'ın en büyük ölçekli projelerinden biri olan AND Pastel'deki bu kampanyalar sınırlı sayıda daire için geçerli olacak. Peşin alımlarda geçerli olan kampanyada, satın alırken evin fiyatı üzerinden yüzde 20 indirim sunuluyor.
Ev sahibi hemen evine taşınabiliyor. Bir yıl boyunca yaşadıktan sonra vazgeçmesi halinde ise yüzde 20 primle evini satma garantisi veriliyor. AND Gayrimenkul, satın alma kararını hemen vermekte zorlananlara ve kira ödediği için oturacağı evin peşinatını biriktiremeyenlere yeni bir kampanya sunuyor.
Kampanyaya dahil olmak isteyen müşteriler AND Pastel'de kiracı olarak yaşamaya başlıyor. 24 aylık kira bedeli depozito olarak alınıyor. İki yıl içinde aynı evi satın almak isteyenlerin depozitosu ve ödediği kiralar evin bedelinden düşülüyor. İki yılın sonunda çıkmak isteyenler ise depozitosunu geri alabiliyor.
MESUT SANCAK FOLKART YÖNETİM KURULU BAŞKANI
“İZMİR’LE BÜTÜNLEŞEN PROJELER YAPIYORUZ”
Folkart Vega, panoramik körfez manzarası, palmiye ağaçlarıyla süslü peyzaj alanları ile 1+1, 2+1, 3+1, 3+1 dubleks, 4+1, 4+1 dubleks, 5+1 dubleks konutlardan oluşuyor. Adını Lir takım yıldızındaki en parlak yıldızdan alan Folkart Vega, İzmir'in merkezinde, Alsancak ile Halkapınar arasında, İzmir Körfezi'nin tam karşısında konumlanıyor ve “Yıldızlar kadar parlak, İzmir kadar eşsiz..." sloganıyla satışa sunuluyor.
Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, Folkart Vega'nın bugüne dek hayata geçirdikleri en özel projelerden biri olduğunu, projenin uygun fiyatları, kolay ödeme imkanları ile öne çıktığını söylüyor. Mesut Sancak, yeni yatırımlarını kararlılıkla sürdüreceklerini vurgularken, Folkart Vega'nın müşterilerin beklentilerine göre tasarlanan, yaşam kalitesini ileriye taşıyacak yeni bir dünyanın simgesi olduğunu da vurguluyor.
Kentin kalbinde, yenilikçi bir mimari anlayışla tasarlanan proje, tüm noktalarından denizi kucaklayacak şekilde konumlandırıldı. İzmir'in ana akslarına çok yakın, Alsancak'ın yanı başında yer alan proje, aynı zamanda İzmir'in en büyük hastanesi olma özelliğini taşıyacak, yatırımına yeni başlanan Medicana International Hospital'in de komşusu konumunda. Proje, zengin sosyal olanaklarıyla öne çıkıyor.
Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak şunları söylüyor: “İzmir Türkiye'nin en çok değerlenen, en hızlı gelişen şehirlerinin başında geliyor. Folkart Vega da bugüne dek hayata geçirdiğimiz en özel projelerden biri, müşterilerin beklentilerine göre tasarlanan, yaşam kalitesini ileriye taşıyacak yeni bir dünyanın simgesi oldu. Yıllardır yaptığımız yatırımlar güzel İzmir ile bütünleşirken, yeni projemiz İzmir'e yeni bir güzellik katarak kente yeni bir yıldız yaratacak. Yatırım kararlılığını sürdüren Folkart'ın bu yeni projesi tüm yatırımcılar için de yeni ve kaçırılmaz bir fırsat olacak."
ÖZCAN TAHİNCİOĞLU TAHİNCİOĞLU YÖNETİM KURULU BAŞKANI
"2018 İLK YARIYI BAŞARILI GEÇİRDİK"
Tahincioğlu, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı desteğiyle ve Türkiye için Kazanç Vakti sloganıyla hayata geçirilen kampanyaya Nidapark İstinye, Nidapark Kayaşehir ve Nidapark Küçükyalı projeleriyle destek veriyor. 31 Ekim'e kadar devam edecek kampanya kapsamında, Tahincioğlu'nun bu 3 projesinde yer alan sınırlı sayıda konut, ofis ve dükkanın, peşinat oranı yüzde 10'a düşürülürken, 120 aya kadar 0.98 faiz imkânı sunuluyor.
Kampanya ile ilgili değerlendirmede bulunan Tahincioğlu Yönetim Kurulu Başkanı Özcan Tahincioğlu, “Gayrimenkul sektörünün temsilcileri olarak, ülke ekonomisine katkımızı en üst seviyeye taşımak, birlik ve beraberlik içerisinde üzerimize düşen görevi kararlılıkla yerine getirmek için çalışıyoruz" diyor. Bu dönemde en kârlı yatırımın gayrimenkul olacağını söyleyen Tahincioğlu, kampanyanın ekonomi ve sektör için çok önemli olduğunu, milli ekonomiye verilen destekle kazananın yine ülke olacağını belirtiyor.
Özcan Tahincioğlu şunları söylüyor: “2018 yılının ilk yarısını mevcut piyasa koşullarına rağmen satışlar açısından oldukça başarılı geçirdik. İlk yarı yıl satışlarına göre, hem Nidapark Kayaşehir, hem de Nidapark İstinye en çok satan ilk 5 proje arasında yer aldı.
Konut sahibi olmak isteyenlerin geçmiş dönemde olduğu gibi yine birinci tercihinin Tahincioğlu olması, bizi gururlandıracak. Emlak Konut GYO ile ortaklaşa gerçekleşen sadece Nidapark Kayaşehir, Nidapark Küçükyalı ve Nidapark İstinye projeleri ile ilk 6 ayda elde ettiği satış cirosu 535 milyon TL oldu, projelerimize çok yoğun talep aldık."