BURCU TUVAY
[email protected]
2013 yılında kurulan Visionteractive, sosyal medya tabanlı, eğlenceli ve interaktif ürünler geliştiriyor. Yaratıcı ürünler ile markaları hedef kitleleriyle buluşturan girişim, sosyal medyada yayılımlarını sağlıyor, marka bilinirliğini artırıyor ve katılımcılara eğlenceli etkinlikler sunuyor.
Visionteractive’in geliştirdiği üç ürün bulunuyor. Bunlardan biri olan Presstagram, etkinliklerde katılımcıların belirlenen hashtag ile Instagram’da paylaştıkları fotoğraflarının, markanın reklamını da içeren özel tasarımlı bir çerçeve ile çıktısını veriyor.
İkinci ürün olan SocialMat, etkinliğe özel olarak belirlenen hashtag ve her katılımcıya özel olan bir kod ile tweet attıkça çalışıyor. Üçüncü ürün olan Snapper ise katılımcıların snapchat filtrelerine benzer filtreler oluşturmasını sağlayan, bu fotoğrafları aynı zamanda sosyal medyada paylaşıp çıktısını alabilecekleri akıllı bir cihaz.
30 MİLYON DEĞERE ULAŞTI
Visionteractive Kurucu Ortağı Onur Candan, Türkiye dahil dört ülkede 200’ün üzerinde marka ile çalıştıklarını ifade ederek, Visionte-ractive UK, Visionteractive GULF, Visionteractive DACH markalarıyla da yurtdışında faaliyet gösterdiklerini belirtiyor.
2016 yılında TOBB ve Endeavor tarafından Türkiye’nin en başarılı 10 start up’ından biri seçildiklerini söyleyen Candan, “Wired tarafından 2016 yılında Avrupa’nın en başarılı girişimleri arasında yer aldık.
Ayrıca Mars Cinema Group ile bu yıl önemli bir işbirliğine imza attık. Ürünlerimizi artık seçilmiş sinemalarda reklam mecrası olarak konumlandırıyoruz” diye konuşuyor. Visionteractive, bugüne kadar Şirket Ortağım ve Startershub’dan yatırım aldı.
Birinci ve ikinci turda olmak üzere toplam 1 milyon TL yatırım aldıklarını belirten Onur Candan, yakın zamanda Seri A yatırım turuna hazırlandıklarını sözlerine ekliyor.
Visionteractive, aldığı yatırımların ardından, Cinemaximum işbirliği ve üç ülke açılımıyla değerini ciddi oranda artırdı. Şu anda şirketin değeri 30 milyon TL’ye yaklaşmış bulunuyor.