Ekonominin baş aktörleri pandemi sürecinde sosyal sorumluluğu unutmadı. Türkiye ekonomisinin önde gelen şirketleri, son dönemde sivil toplum kuruluşlarıyla toplum yararına önemli iş birliklerine imza atıyor.
Kısa zaman içinde iş birliğini duyuran markalar arasında Coca Cola Türkiye, Mavi, PepsiCo, CarrefourSA, Nestle ve Vodafone gibi isimler yer alıyor.
Güç birliğine giden kurumlar arasında yer alan Coca-Cola ve Mavi, pet şişelerin geri dönüşümü yoluyla yeni bir koleksiyona imza attı. Mobil uygulama Kollekt ile toplanan pet şişeler, Coca-Cola Vakfı,
Doğa Koruma Merkezi (DKM) ve Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı'nın (UNDP) iş birliğiyle Coca-Cola X Mavi Koleksiyonu'nda yeniden hayat buldu.
Sözü geçen STK'ların desteği ile Kemer'de pilot olarak hayata geçirilen ve toplum tabanlı bir geri dönüşümü destekleyen Kollekt uygulamasıyla toplanan pet şişeler tişörte dönüştü.
PepsiCo ile Sabancı Holding ve CarrefourSA da önemli bir kampanyaya imza attı. Bu şirketler bağış kampanyası ile Toplum Gönüllüleri Vakfı'na (TOG) destek verecek.
Kampanya kapsamında CarrefourSA marketleri ve CarrefourSA online marketten yapılacak her 10 TL'lik Pepsi, Yedigün, Lipton Ice Tea veya Fruko alışverişi için Toplum Gönüllüleri Vakfı'na 1 TL bağışta bulunulacak.
Vodafone ise geçen hafta teknoloji dünyasında arz ve talebi buluşturan TÜSİAD Sanayide Dijital Dönüşüm Programı'na (TÜSİAD SD2) destek olduğunu duyurdu. Program, dijital dönüşümde arayışı olan teknoloji kullanıcısı şirketlere doğru çözüm ortağını bulma olanağı sunuyor.
Nestle de Doğal Hayatı Koruma Vakfı (WWF-Türkiye) ile Birlikte Koruyalım projesiyle yaşamı tehdit altında olan hayvanlara dikkat çekiyor.
Nestle Kahvaltılık Gevrekler ve WWF bu işbirliği ile Adana Akyatan Yaban Hayatı Geliştirme Sahası'nda 10 bin yavru yeşil deniz kaplumbağasının güvenle denize ulaşmasına katkıda bulunmayı hedefliyor.
Kısa zaman içinde iş birliğini duyuran markalar arasında Coca Cola Türkiye, Mavi, PepsiCo, CarrefourSA, Nestle ve Vodafone gibi isimler yer alıyor.
Güç birliğine giden kurumlar arasında yer alan Coca-Cola ve Mavi, pet şişelerin geri dönüşümü yoluyla yeni bir koleksiyona imza attı. Mobil uygulama Kollekt ile toplanan pet şişeler, Coca-Cola Vakfı,
Doğa Koruma Merkezi (DKM) ve Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı'nın (UNDP) iş birliğiyle Coca-Cola X Mavi Koleksiyonu'nda yeniden hayat buldu.
Sözü geçen STK'ların desteği ile Kemer'de pilot olarak hayata geçirilen ve toplum tabanlı bir geri dönüşümü destekleyen Kollekt uygulamasıyla toplanan pet şişeler tişörte dönüştü.
PepsiCo ile Sabancı Holding ve CarrefourSA da önemli bir kampanyaya imza attı. Bu şirketler bağış kampanyası ile Toplum Gönüllüleri Vakfı'na (TOG) destek verecek.
Kampanya kapsamında CarrefourSA marketleri ve CarrefourSA online marketten yapılacak her 10 TL'lik Pepsi, Yedigün, Lipton Ice Tea veya Fruko alışverişi için Toplum Gönüllüleri Vakfı'na 1 TL bağışta bulunulacak.
Vodafone ise geçen hafta teknoloji dünyasında arz ve talebi buluşturan TÜSİAD Sanayide Dijital Dönüşüm Programı'na (TÜSİAD SD2) destek olduğunu duyurdu. Program, dijital dönüşümde arayışı olan teknoloji kullanıcısı şirketlere doğru çözüm ortağını bulma olanağı sunuyor.
Nestle de Doğal Hayatı Koruma Vakfı (WWF-Türkiye) ile Birlikte Koruyalım projesiyle yaşamı tehdit altında olan hayvanlara dikkat çekiyor.
Nestle Kahvaltılık Gevrekler ve WWF bu işbirliği ile Adana Akyatan Yaban Hayatı Geliştirme Sahası'nda 10 bin yavru yeşil deniz kaplumbağasının güvenle denize ulaşmasına katkıda bulunmayı hedefliyor.