Elektrik dağıtım ve perakende satış sektöründe faaliyet gösteren Enerjisa Enerji, bağımsız marka değerleme danışmanlık şirketi olan Brand Finance listesinde 4 sıra yükselerek 30'uncu oldu, marka değeri 181 milyon dolar olarak güncellendi.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, geçen yıla oranla yüzde 3,2 yükseliş yakalayan Enerjisa Enerji'nin marka notu A+ olarak belirlendi.
Sabancı Holding ve E.ON ortaklığında faaliyet gösteren Enerjisa Enerji, dünyanın önde gelen bağımsız marka değerlendirme danışmanlık şirketi Brand Finance'inin her yıl yayınladığı "En Değerli Markalar Turkey 100" listesinde dört sıra birden yükselerek 30'uncu oldu. Bu sonuçla şirket kendi sektöründe ilk 100 içinde yer alan tek marka oldu.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Enerjisa Enerjisa Üst Yöneticisi (CEO) Murat Pınar, Brand Finance listesinde yükselmenin kendileri için büyük bir memnuniyet olduğunu belirterek, "Bu listede ilk 30 içinde yer aldığımız için mutluyuz. Bu sonuç bizim için diğer yıllara göre çok daha büyük önem taşıyor, keza geçtiğimiz yıl yaşadığımız salgın ortamında müşterilerimizin bize duyduğu güvenin sağlamlaşması bunun da marka değerimizin yükselmesine vesile olması mutluluk verici." değerlendirmesinde bulundu.
Pınar, Türkiye'nin büyüme potansiyeli yüksek olan elektrik dağıtım ve satış sektöründe teknoloji ve sürdürülebilirlik merkezli bir strateji ile ilerlediklerini, bu alanda faydalı olacak yeni iş modelleri geliştirdiklerini kaydet
Şirketten yapılan açıklamaya göre, geçen yıla oranla yüzde 3,2 yükseliş yakalayan Enerjisa Enerji'nin marka notu A+ olarak belirlendi.
Sabancı Holding ve E.ON ortaklığında faaliyet gösteren Enerjisa Enerji, dünyanın önde gelen bağımsız marka değerlendirme danışmanlık şirketi Brand Finance'inin her yıl yayınladığı "En Değerli Markalar Turkey 100" listesinde dört sıra birden yükselerek 30'uncu oldu. Bu sonuçla şirket kendi sektöründe ilk 100 içinde yer alan tek marka oldu.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Enerjisa Enerjisa Üst Yöneticisi (CEO) Murat Pınar, Brand Finance listesinde yükselmenin kendileri için büyük bir memnuniyet olduğunu belirterek, "Bu listede ilk 30 içinde yer aldığımız için mutluyuz. Bu sonuç bizim için diğer yıllara göre çok daha büyük önem taşıyor, keza geçtiğimiz yıl yaşadığımız salgın ortamında müşterilerimizin bize duyduğu güvenin sağlamlaşması bunun da marka değerimizin yükselmesine vesile olması mutluluk verici." değerlendirmesinde bulundu.
Pınar, Türkiye'nin büyüme potansiyeli yüksek olan elektrik dağıtım ve satış sektöründe teknoloji ve sürdürülebilirlik merkezli bir strateji ile ilerlediklerini, bu alanda faydalı olacak yeni iş modelleri geliştirdiklerini kaydet