MUSTAFA KEMAL ÇOLAK
mcolak@ekonomist.com.tr
Twitter: @mk_colak
Ülkemizin sekiz ilinde 5 bine yakın çağrı merkezi çalışanıyla hizmet yürüten Vodafone Bilgi ve İletişim Hizmetleri'nde genel müdürlük görevine Rasim Karas getirildi.
Rasim Karas'ın sorumluluğunda, başta Vodafone Çağrı Merkezi olmak üzere, kalite ve verimlilik gibi alanların odak noktası olan müşteri operasyonu çözümleri olacak.
Vodafone Türkiye bünyesine Temmuz 2011'de 'Tedarik Zinciri Direktörü' olarak katılan Rasim Karas, şirkette KKTC Telsim Genel Müdürlüğü ile online, alternatif satış ve servisler direktörlüğü görevlerinde de bulundu.
İstanbul Teknik Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü mezunu olan Rasim Karas, Orta Doğu Teknik Üniversitesi'nde işletme ve endüstri mühendisliği alanlarındaki eğitimin ardından, kariyerine 1993 yılında Frito-Lay Gıda'da başladı.