Global lojistiğin sorumluluğunu aldı

27 Ekim 2022 | 08:49
Özellikle kurulan ortaklığın ardından Koton'da çıta sürekli yükseltiliyor. Hedef Türkiye'deki performansı yurtdışı piyasalara da taşımak ve Koton’dan bir dünya markası yaratmak. Zorlu bir hedef.

MUSTAFA KEMAL ÇOLAK
mcolak@ekonomist.com.tr
Twitter: @mk_colak

Ancak hiç de uzak bir ihtimal değil. Modada esen İspanyol markalarının rüzgarını gördükten sonra titiz bir patronaj ile ilerleyen Koton'un bu hedef doğrultusunda önünün açık olduğunu düşünüyorum.

Tabii ki böylesi hedefler iyi bir kurumsal yapı ile gerçekleşiyor. Kilit noktalara iyi isimlerin atanması en önemli şartlardan biri. Koton'da perakende denildiğinde önemi tartışılmaz iş alanı olan lojistik sahası yeni bir isme teslim edildi. Koton Uluslararası Lojistik

Direktörlüğü’ne Cidal Koçak’ı atadı. Türkiye'de 280 olan mağaza sayısının yurtdışında da 164'e ulaştığını söylersem, bunun Koton için nasıl önemli bir atama olduğunu sîzlere daha iyi anlatmış olurum sanırım.

Galatasaray Üniversitesi Endüstri Mühendisliği Bölümü mezunu Cidal Koçak, kariyerine Eczacıbaşı Beiersdorf Kozmetik'te başladı. Şirketin yurtdışı operasyonlarında çok önemli görevler aldı.