‘Well-being’ trendine yatırım yapıyor

13 Şubat 2020





Yılın dokuz ayı boyunca güneşli olan Kıbrıs'ta yüzde 8 yatak kapasitesine sahip olan Elexus Hotel'de, geçen yıl yaklaşık 15 farklı ulustan ziyaretçi 150 binden fazla konaklama gerçekleştirdi.





Otel, Türkiye'nin yanında Avrupa ve Ortadoğu ülkelerinden de talep aldı. Geçen yıl konaklamaların yüzde 65'ini Türk misafirlerinin oluşturduğu otel, 2020 yılında yeni pazarlarda da talep yaratarak ülke çeşitliliğini arttırmayı ve doluluk oranlarını daha da yükseltmeyi hedefliyor.





2020 yılında hem marka bilinirliğini hem de penetrasyonunu artırmak için yeni reklam kampanyasına başlayan Elexus Hotel, 'Yaşadığını hisset' mottosunu benimseyen bir kampanya hayata geçirdi.





Reklam filminin çekimlerini, Ayla, Türk İşi Dondurma ve Müslüm filmlerinin yönetmeni Can Ulkay gerçekleştirdi.





Elexus Hotel Marka ve Kurumsal İletişim Direktörü Serap Akın, kampanya için pazar araştırması sonucunda tüketici satın alma davranışlarını ve motivasyonlarını belirlediklerini belirtiyor.





Akın, planlama, tasarım ve çekim süreci için yaklaşık iki ay çalıştıklarını ifade ediyor.





Dünyada sıkça konuşulan well-being trendini tamamıyla benimsediklerini dile getiren Serap Akın, önümüzdeki dönemde bununla ilgili olarak profesyonellerle işbirlikleri girişimleri olacağını da söylüyor.





Akın, sözlerine şöyle devam ediyor: "Well-being yani 'iyi olma hali' trendini sadece spa ve yeme-içme kısımlarına değil otelin pek çok farklı alanlarında sunduğumuz hizmetlere de ekleyeceğiz.





Çeşitli tatlara yer veren restoranlarımıza ve dingin bir ortama sahip Zoya Spa'mıza bu trend dahilinde dokunuşlar yapacağız."