Tüketicilere daha yakın duruyoruz

02 Nisan 2019





Türkiye'nin en yaygın perakende zincirlerinden biri olan Flormar; müşteriye tepeden bakmayan, kadına yakın olan bir marka olarak konumlanıyor.





ÖZLEM BAY YILMAZ 
obay@ekonomist.com.tr





Flormar, yakın dönemde önemli bir sosyal sorumluluk projesine de imza atmaya hazırlanıyor.





Dünya makyaj pazarı 60 milyar Euro'yu aşan büyüklüğü ve yüzde 7'lik ortalama büyüme hızı ile toplam kozmetik sektörünün büyümesine yüzde 20 katkı sağlıyor.





Türkiye'de bu pazarın büyüklüğü ise 500 milyon Euro. Temelleri 70 yıl önce atılan Flormar, Türkiye pazarında yüzde 20'yi aşan bir paya sahip.





Türkiye'nin en yaygın perakende zincirlerinden biri olan ve bin 500'ü aşkın kişiyi istihdam eden Flormar, aynı zamanda Türkiye'nin ilk 500 ihracatçısı arasında.





Şirket, mağaza yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Her yıl dünyada 100 - 150 civarında yeni mağaza açtıklarını belirten Flormar Pazarlama Direktörü Can Dilek şöyle konuşuyor: "Bir diğer yatırım alanımız, sanayici şapkamız altında gerçekleşiyor.





Ürünümüzün üretiminden stok-lanmasına, dağıtılmasından kendi perakende çatımız altında satılmasına kadar değer zincirinin tamamına hakimiz.





Üretim tarafındaki yatırımlar sayesinde yeni doku ve renkleri üretecek teknolojileri bünyemize gecikmeden kazandırıyoruz."





Can Dilek; ürünlerinden fiyatlarına, hizmetinden marka iletişimlerine kadar tüketicilere yukarıdan bakmayan, kadınlara yakın duran bir marka olarak konumlandıklarını dile getiriyor.





Şirket, kurumsal sosyal sorumluluk konusuna önem veriyor. Can Dilek, yakın zamanda hem yerelde hem ulusalda ses getirecek bir projeyi hayata geçirmek istediklerini söylüyor.