İtalyan FL Fashion grubunun yatırımı olan, 0-6 yaş bebek tekstil ve mobilya markası Nanan, Türkiye’de franchising sistemiyle büyüyecek. İlkiz İş Geliştirme ve Yatırım tarafından geçtiğimiz ocak ayında Türkiye’ye getirilen Nanan, daha geniş kitlelere ulaşarak pazardaki payını artırmayı hedefliyor.
1992 yılında Franca Mentana tarafından kurulan Nanan, Rusya, Katar, Birleşik Arap Emirlikleri ve Japonya’nın da aralarında olduğu yedi ülkede hizmet veriyor. Nanan, mobilyadan tekstile, aksesuar ürünlerinden yeni doğan kıyafetlerine kadar birçok ürünü aynı mağazada sunan bir marka özelliğini taşıyor.
İKİ MAĞAZASI VAR
Türkiye’deki ilk mağazası Zorlu Center’da ve ikinci mağazası Aqua Florya’da açılan Nanan, Türkiye pazarında franchising sistemiyle payını büyütecek. Nanan’ı Türkiye’ye getiren şirketin kurucularından İlknur Tükek Omay, franchise ile ilgili olarak, “Biz Nanan’ı çocukların dünyasınacukların ilk arkadaşı olarak konumlandırdık.
Şu an İstanbul’da bulunan iki mağazamızla birlikte İstanbullu annelerin güvenini kazandık. Bu kazandığımız güveni farklı il ve ilçelere franchise ile taşımayı hedefliyoruz. Böylece İstanbul dışındaki anneleri de Nanan ürünleriyle tanıştıracağız” diyor.
ANADOLU’YA AÇILACAK
İstanbul dışından da Nanan’a yoğun ilgi olduğunu söyleyen İlknur Tükek Omay, öncelikli franchise vermek istedikleri illerin İzmir, Ankara, Antalya ve Gaziantep olduğunu söylüyor. Şirket, iş ortaklarında perakende sektöründe tecrübeli olmaları şartını arıyor.
Nanan konsept mağaza yatırımı metrekare başına 400 Euro civarında bir maliyet oluşturuyor. Nanan franchise giriş bedeli 50 bin Euro olarak belirlendi. Ortalama bir mağaza için gerekli olan işletme sermayesi ise 100 bin Euro olarak belirtiliyor.
Bir mağaza için hedeflenen aylık ciro 200 bin ile 300 bin TL arasında yer alıyor. Royalty bedeli 50 bin Euro, kâr marjı ise yüzde 2,5-3 arasında. Haziran 2016’da hayata geçirilen online mağazayla birlikte Türkiye’de toplam 15 mağaza açılması hedefleniyor.
İlknur Tükek Omay, Nanan ürünlerinde doğal malzemelerin kullanıldığını ve mobilyalarında dünyaca kabul edilen kuruluşlardan alınan sertifikalar bulunduğunu ifade ediyor. Omay, “Mobilyadan tekstil ürünlerine, aksesuarlardan yeni doğan kıyafetlerine kadar 0-6 yaş arası bebek ve çocukların ihtiyacı olan her şeyi aynı mağazada ebeveynlere sunmak yatırımcılar için büyük bir fırsat olacak” diye konuşuyor.
İŞİN AYNASI
Uygun yer: İzmir, Ankara, Antalya ve Gaziantep'e öncelik verilecek.
İlk sermaye: Mağaza yatırımı metrekare başına 400 Euro civarında. Franchise giriş bedeli olarak 50 bin Euro alınıyor. Ciro hedefi: Aylık 200 bin ile 300 bin TL arasında.
Kâr marjı: Yüzde 2,5-3 arasında yer alıyor.
Bayilerde aranan özellikler: Perakende sektöründe tecrübeli kişiler tercih ediliyor.
Başvuru için: nanan@ilkiz.com.tr ya da 0212 353 62 56