Yeni mağaza konsepti oluşturuyor

27 Ekim 2022 | 08:13
Hazır giyim sektörünün hızlı büyüyen markalarından Defacto, 2009 yılından bu yana satış gelirlerini yıllık yüzde 47 oranında artırarak 10 kat büyüdü. 2009 yılında 165 milyon TL olan cirosunu geçen yıl 1 milyar 631 milyon TL'ye yükseltti. Bu yılki ciro hedefi ise 2 milyar 300 bin TL.

333 olan mağaza sayısına bu yıl 100 yeni mağaza daha eklemeyi planlayan Defacto, açacağı yeni mağazalarla yurtdışı mağaza sayısını 19'a çıkaracak.

2016'da Doğu Avrupa, Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Türki Cumhuriyetler pazarlarında büyümeyi hedeflediklerini belirten DeFacto Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İhsan Ateş, şunları söylüyor: "Minimum bin 500 metrekarelik alanlarda yeni mağaza konseptimizi yaygınlaştıracağız.

Bu alanda İspanyol bir tasarım ofisiyle anlaştık. Yıllardır Inditex Grubu'nun mağazalarını tasarlıyorlar. İlk konsept mağazamızı da Gebze Center'da açacağız. Artık tüketiciler çocuk giyimden iç çamaşıra kadar aradığı herşeyi Defacto çatısı altında bulabilecek."
Etiketler
hazır giyim