Dünya genelinde 90 ülkede 14 binden fazla satış noktasında yılda 21 milyon çiftten fazla ayakkabı satan Danimarkalı ECCO, 2014 yılından bu yana Türkiye pazarında da faaliyet gösteriyor.
Şirket, Türkiye pazarında son iki yıldır hızlı bir büyüme sürecine girdi. Hatta Türkiye son iki yıldır tüm ECCO ülkeleri arasında en hızlı büyüyen ülke konumuna geldi.
Geçen yıl yüzde 20’nin üzerinde büyüyen şirket, 2018 yılını da benzer bir büyümeyle kapatmayı planlıyor. Türkiye’nin potansiyeline inandıklarını söyleyen ECCO Türkiye Genel Müdürü Deniz Necati Erda, “Türkiye son iki yıldır ECCO’nun bulunduğu ülkeler arasında en hızlı büyüyen ülke.
ECCO, Türkiye’ye güveniyor ve büyümeye devam edecek” diyor. Halihazırda İstanbul’da 10 mağazası bulunan şirket, 2019 sonuna kadar bunlara üç mağaza daha eklemeyi planlıyor. Ardından ise hedef Anadolu’ya açılmak.
Deniz Necati Erda, iki yıl içinde Antalya, İzmir ve Ankara’ya açılacaklarını belirtiyor. Türkiye’deki brüt kârını yüzde 47 artıran şirket son dönemde outdoor segmentinde önemli bir büyüme kaydetti.
Deniz Necati Erda, ayakkabı üretiminde kullandıkları yüksek teknolojiyle daha konforlu ayakkabılar ürettiklerini belirtiyor. Dünyada 21 binden fazla çalışanı bulunan ECCO’nun yıllık 1,3 milyar Euro’luk cirosu var.