Su stresli ülkeler sınıfında yer alan Türkiye'de 2017 yılı itibarıyla bin 386 metreküp olarak hesaplanan kişi başına düşen su miktarı, her geçen yıl azalıyor.
Finish, Calgon, Air Wick gibi temizlik ürünleri üreticisi Reckitt Benckiser de bu soruna dikkat çekmek için Türkiye'de önemli bir sosyal sorumluluk projesine imza attı.
Geçen hafta National Geographic ve Finish işbirliği ile hayata geçirilen “25 Litre” belgeseli kamuoyuna duyuruldu.
Belgesel, dünya gündemindeki su kıtlığı sorununu konunun uzmanlarıyla Türkiye özelinde masaya yatırıyor.
Müzisyen Gökhan Özoğuz'un anlatıcılığını üstlendiği belgeselde, su tüketimi konusunda bireysel yaşam alışkanlıklarında nasıl değişiklikler yapılacağını göstermek istediklerini vurgulayan Reckitt Benckiser Türkiye Genel Müdürü Selim Akiş, “Çok küçük önlemlerle bir kişi boşa harcadığı binlerce litre suyu israf etmeyebilir” diyor.