Son yıllarda kahvenin artan popülaritesi yatırımcıları da yeni girişimlere yönlendiriyor. Büyük kahve zincirlerinin ardından gelen butik kahve dükkanları ve şimdi de açılan kahve shoplar bu alana ilginin her geçen gün arttığını gösteriyor. Sektörün önde gelen zincirlerinden Kahve Dünyası da bu dönüşüme yeni formatla katıldı.
Kahve Dünyası’nda 160 şubeye ulaşan grup, kahve keyfini kısa tutmak ve hızlı alışveriş yapmak isteyen tüketiciler için al-götür formatını hayata geçirdi. İlk denemeyi Karaköy’de açtığı şube ile yapan şirket, duruma göre bu format sayısını artırmayı planlıyor.
Bir süredir bu format üzerinde çalıştıklarını belirten Kahve Dünyası’nın bağlı olduğu Detay Gıda’nın CEO’su Dilara Altınkılıç Kutmangil, şunları söylüyor: “Bu al-götür formatı hızlı tüketime yönelik bir konsept olarak planlandı.
Daha küçük metrekarelerde açılacak bu konsept, daha az çalışanla ve daha az ürünle hizmet verecek. Fakat daha hızlı bir hizmeti önceleyen bir model olacak. Hızlı tüketime yönelik bu konsept, keyiften ziyade kahvemi alıp götüreyim diyenlere hizmet sunacak."