Türk ziyaretçilere yönelik kampanya başlattı

27 Ekim 2022 | 08:47
Wyndham Hotel Group, Türkiye’de 50’ye yakın oteliyle varlık gösteriyor. Şirket, darbe girişimi sonrasında turizm sektörünün olumsuz etkilenmesine karşı Türkiye’de ilk defa bir iletişim kampanyasına başladı. 6 Eylül’e kadar sürecek kampanyanın hedefi, özellikle Türk ziyaretçilerin şirketin otellerinin yer aldığı yerleri keşfetmesini sağlamak.

FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr

Wyndham Hotel Group, dünyanın en büyük ve en geniş yelpazede faaliyet gösteren otel şirketi. Global portföyünde 73 ülkede yaklaşık 8 bin oteli var. Grup çatısı altında, Super 8, Days Inn, Howard Johnson, TRYP by Wyndham, Ramada Worldwide, Ramada Encore, Microtel Inn & Suites by Wyndham, Hawthorn Suites by Wyndham, Wingate by Wyndham, Travelodge, Knights Inn, Baymont Inn & Suites, Wyndham Garden Hotels, Wyndham Hotels and Resorts, Wyndham Grand ve Dolce Hotels and Resorts olmak üzere 16 marka bulunuyor.

Türkiye’de ise Wyndham Grand, Wyndham, Ramada ve Hawthorn Suites by Wyndham markalarıyla yer alan grup ülkemizde franchising sistemiyle yayılıyor. Wyndham Hotel Group EMEA Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı John Griffin, Türkiye’de 50 otelleri bulunduğunu söylüyor. Griffin, markaları altında Türkiye’de faaliyet gösteren otel sayısını geçtiğimiz iki yılda üçe katladıklarını, 2020’ye kadar ise bu sayıyı 100’e çıkarmayı hedeflediklerini anlatıyor.

Wyndham’da franchise oteller, otel bazındaki pazarlama faaliyetlerini kendileri yürütüyor. Ancak makro düzeyde Wyndham Hotel Group da Wyndham Rewards ve marka promosyonları gibi bölgesel ve küresel pazarlama faaliyetleriyle onlara destek veriyor.

Eylül ayında Wyndham Hotel Group’un İstanbul ofisini açtıklarını hatırlatan John Griffin, Türkiye’nin potansiyeline inandıklarını her fırsatta söylüyor. Darbe girişiminin ardından ülkeye gelen ziyaretçi sayısındaki düşüş sonrasında 1 Ağustos’ta “Türkiye’yi Keşfedin” kampanyasına başladıklarının altını çizen Griffin, bu kampanyanın Türk ziyaretçilere yönelik olduğunu belirtiyor.

6 EYLÜL’E KADAR SÜRECEK
Kampanyanın 6 Eylül’e kadar süreceğinden bahseden John Griffin, konuşmasını şöyle sürdürüyor: “Ülkeye gelen ziyaretçi sayısındaki düşüşten maalesef turizm sektörü olumsuz etkilendi. ‘Türkiye’yi Keşfedin’ kampanyamızla otellerimize destek olmak istememizin sebeplerinden biri de bu. Çünkü biliyoruz ki her ne kadar otellerin faaliyetleri önemli ölçüde dışarıdan gelen ziyaretçilere bağlıysa da, ziyaretçilerin ciddi bir oranı da Türkiye içinden geliyor. Biz de bu ziyaretçilerin, Wyndham Hotel Group otellerinin bulunduğu bu harika yerleri keşfetmeye devam etmesini istiyoruz.”
Etiketler
Fatoş Bozkuş