FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr
Şirketler de doğru kullanıcıyı, doğru zamanda ve en uyumlu formatla hedefleyip en yüksek kullanıcı etkileşimini sağlamak ve sonuç olarak yüksek dönüşüm oranları elde etmek istiyor.
2003 yılında Fransa'da kurulan, bugün 20 ülkede 10 ofisi bulunan ve 2015 yılından bu yana Türkiye'de de ofisi olan Kwanko, bir performans ajansı olarak tüm bu hizmetleri veriyor. Şirket bugün Türkiye'de Turkcell, Aliexpress, Trivago, Zet. com, Evmanya gibi pek çok şirketle çalışıyor.
Müşterileri için kampanyaları gerçek zamanlı optimize edebildiklerini ve en doğru medya yatırımını belirlediklerini söyleyen Kwanko Türkiye Ülke Müdürü Müge Çetinkaya, aynı zamanda tüketici ihtiyaçlarını öngörebilecek senaryolar da oluşturabildiklerini anlatıyor.
Kullanıcıların demografik profillerine veya ilgi alanlarına göre segmente gruplar oluşturduklarını belirten Çetinkaya, reklamverenin sosyal medya DNA'larını güçlendirmeyi, prestijlerini ve hedef kitleleriyle etkileşimlerini artırmayı hedefleyen influencer marketing hizmeti de verdiklerini söylüyor.
Çetinkaya, bu hizmet kapsamında reklamverenlerin markalaşma ve bilinirlik ihtiyaçlarını, fikir önderlerini ve sosyal medya fenomenlerini kullanarak çözdüklerini sözlerine ekliyor.