Kadınların daha çok içerik sağlamasını istiyoruz

27 Ekim 2022 | 08:46
Çöp torbası ve mutfak yardımcı ürünleri pazarından en büyük payı alan Koroplast, Kasım 2015’te hayata geçirdiği ‘Zaman Kazan’ sitesini ‘hayatikolaylastirir.com’ platformuna dönüştürdü.

FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr
Zaman Kazan sitesinde kadınlardan, hayata dair pratik ipuçları ve hayatı kolaylaştıran bilgileri istediklerini söyleyen Koroplast Pazarlama Müdürü Lizi M. Yılmaz, 9 bin kadından 45 bin fikir geldiğini anlatıyor. Bunları derleyerek bir kitap hazırladıklarını ve bu kitabın 12’nci baskısını yaptığını belirten Yılmaz, ardından ise bu siteyi bir kadın platformuna dönüştürdüklerini söylüyor. Yılmaz şöyle konuşuyor:

“Koroplast’ın hayatın her alanını kolaylaştırmayı hedeflediği ve tamamen kendi kullanım alanlarından, kendi kullanıcılarından aldığı ilhamla geliştirdiği içeriklerle www.hayatikolaylastirir.com sitesini şubat ayında hayata geçirdik.

Bu site, ara yüzü dahil kullanıcı trendleri çok yakından izlenerek geliştirilmeye devam ediliyor. Organik tüketicileri artırmak için pek çok çalışmalar yapıyor. Çeşitli stopmotion videolardan tutun, geçtiğimiz yıl okuyucularla buluştuğu kitabına kadar içerikleri burada sunuyor."

İlk ayda 223 bin 800 oturum sayısına ulaştıklarını ve bu rakamın her ay yüzde 22’yi aşkın oranda artış gösterdiğini söyleyen Yılmaz, hedeflerinin bir yılın sonunda organik kanallarla 500 bin oturum elde etmek istediklerini belirtiyor.

Alexa verilerine göre 170 bin site içinde 5 bin 600’üncü sırada olduklarına değinen Yılmaz, hedeflerinin bir yılın sonunda ilk bine girmek olduğunu anlatıyor. Önümüzdeki günlerde STK’larla işbirliği yapmak istediklerini söyleyen Yılmaz, hedeflerinin tüketicinin yarattığı içeriği artırması olduğunun da üzerinde duruyor.
Etiketler
Fatoş Bozkuş