Vodafone’un bu yıl İkincisini düzenleyeceği Dijital Dönüşüm Zirvesi, ‘Dijital Dönüşüm’ün parçası ol’ temasıyla 15 Mart’ta yapılacak.
FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr
Zirvede 13 konuşmacı, 11 farklı oturumda iş dünyası, reklam, pazarlama, gazetecilik, müzik, finans, sağlık, şehircilik, otomotiv, eğitim ve spor gibi alanlarda dijitalleşmenin hayatımızı nasıl değiştirdiğini anlatacak. Zirve,
Dinleyicilerin akıllı telefonlarıyla interaktif olarak katılacağı dijital senfonide, drone (insansız hava aracı) ve yüz izleme gibi en yeni dijital teknolojiler kullanılırken, eş zamanlı olarak ışık gösterisi de yapılacak.
Vodafone Dijital Dönüşüm Zirvesi’nde birey ve kurumlara dijital perakende deneyimi yaşatmayı hedeflediklerini belirten Vodafone Türkiye Kurumsal Pazarlama Direktörü Ebru Özgüç, interaktif mobil dijital senfoni etkinliğiyle Cannes’a katılabileceklerinin sinyalini veriyor.
Hatırlanacağı üzere Vodafone geçen yıl Kırmızı Işık Uygulaması ile Cannes Lions’dan en prestijli ödül olarak kabul edilen Grand Prix ile dönmüştü. Türkiye’ye ilk Grand Prix’i getiren Vodafone bu yıl bakalım etkinlik kategorisinde de bir Grand Prix alabilecek mi?