FATOŞ BOZKUŞ
fbozkus@ekonomist.com.tr
30 Kasım'a kadar devam edecek kampanyanın sonunda toplanan kıyafetlerin binlerce çocuğa ulaştırılması hedefleniyor.
Bugüne kadar 600 bin kıyafeti çocuklara ulaştırdıklarını belirten P&G Türkiye ve Kafkasya Kurumsal İletişim Başkanı Ayça Turgay, kampanyanın sosyal sorumluluk bilincinin yanı sıra P&G'nin sürdürülebilirlik ilkeleriyle de örtüştüğünü vurguluyor.
Çocuk kıyafetlerinin çok hızlı kirlendiğini ve üzerinden çıkmayacağı düşünülen lekeler oluşabileceğini, lekelere sahip kıyafetlerin de bağışlanabileceğim aktaran Turgay, Ariel olarak bu kıyafetleri yıkayıp temiz halde TOG'a teslim ettiklerinin altını çiziyor.