Geçtiğimiz hafta 8'incisi düzenlenen Uludağ Ekonomi Zirvesi, bu yıl da yoğun ilgi gördü. "3D: Değişim, Dijital ve Değerler" temasıyla düzenlenen ve birbirinden ilgi çekici konulara ev sahipliği yapan zirve katılımcı, sponsor ve konuşmacı rekoru kırdı.
Ekonomist, Capital, ve StartUp dergileri tarafından bu yıl 8'incisi düzenlenen Uludağ Ekonomi Zirvesi, 22-23 Mart 2019 tarihlerinde gerçekleşti. Garenta ana sponsorluğunda kapılarını açan zirve, bu yıl da sanayiden ticarete, üretimden perakendeye, finanstan teknolojiye kadar pek çok sektörün nabzını tuttu.
"3D: Değişim, Dijital ve Değerler" ana temasıyla iki gün süren zirvede, 20 oturumda 100'ü aşkın konuşmacı ile iş ve ekonomi dünyasından yaklaşık bin 500 temsilci ağırlandı.
Katılımcılara zengin bir iç görü ve 3D: Değişim, Dijital ve Değerler başlığı çerçevesinde birçok farklı alandan bilgiler sunan Uludağ Ekonomi Zirvesi için şimdiden 2020 hazırlıklarına başlandı.
Garenta'nın ana sponsor; Dow, Türkiye İş Bankası ve Vodafone'un altın sponsor olduğu etkinlikte oturumlar, BASF Türkiye, Citibank, Ernst & Young, Facebook, Google, Halavet Gıda, Hepsiburada, HSBC, Netlog, Qatar Financial Centre, SOCAR Türkiye, THY, TBWA, TEB, UiPath, Ziraat Teknoloji tarafından desteklendi.
Zirve'nin diğer sponsorları ise Aktaş, Global Ports Holding, P&G, Sanko, Uludağ İçecek, DenizBank, Pegasus, Sistem9, TAV ve Doğan Enerji oldu.
Görsellere tıklayın.