Bu sunumda aynı zamanda Doğan Burda’nın son yıllarda gerçekleştirdiği dergi + dijital platformlar + etkinlikleri içine alan 360° projelerden örnekler de davetlilerle paylaşılmış oldu.
Doğan Burda Dergi, sektörün lideri olarak son yıllarda yenilikçi yaklaşımıyla yeni iş modelleri ve olanakları yaratarak oluşturduğu ekosistem ile okur ve reklam verenlerine yönelik çok geniş bir perspektifte hizmet veriyor. Şirket, dergi yayıncılığındaki tecrübesini dijital yayıncılık projelerine de aktararak dijital platformda yaptığı yatırımlarla bu alanda da söz sahibi oldu.
Son yılların trendi olan dijital dünyadaki native reklam talebine yönelik oluşturulan yeni platformlar, yaratıcı çözümler ve güçlü içerik ile üretilen farklı projeler, hem dijital hem de basılı yayıncılık gücünü etkin bir iletişim kanalına çevirebiliyor.
10 yılı aşkın süredir gerçekleştirilen etkinliklerle kurum içinde ciddi bir know-how birikimi oluştu. Doğan Burda Dergi, gelenekselleşen ve her yıl büyüyerek devam eden Uludağ Ekonomi Zirvesi, Elle Style Awards, ekonomi ve iş dünyasına yönelik araştırma ve ödül törenlerinin yanı sıra markaların ihtiyaçlarına yönelik tasarlanan etkinlik ve organizasyon ortaklıkları ile de etkinlikler alanında öncü olmaya devam ediyor.
Doğan Burda tarafından paylaşılan bilgilerin sonrasında, Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Sami Kariyo, perakende sektöründe markalaşmanın önemine dikkat çekerek, dernek üyelerinin Türkiye'nin marka ekonomisine dönüşümünü sağlamak için bir bütün olarak sıkı işbirliği içinde çalıştığına değinen kısa bir konuşma yaptı. Davetliler, sunumun arkasından başlayan güzel bir yemek eşliğinde keyifli bir sohbetle geceyi tamamladılar.