DOLAR
34,38
0,46%
DOLAR
EURO
36,87
-0,60%
EURO
GRAM ALTIN
2966,97
-0,32%
GRAM ALTIN
BIST 100
9184,82
2,67%
BIST 100
USD/TRY
Döviz Çevirici
TRY
USD
EUR
Hesapla

Müşteri deneyiminin önemi artıyor

27 Ekim 2022 | 09:21
Müşteri deneyiminin önemi artıyor
Organize perakende sektöründe değişen ekonomi ve rekabet koşulları, önceliklerin de değişmesi sonucunu beraberinde getirdi.

AYŞEGÜL SAKARYA PEHLİVAN
[email protected]

Geçmişte sırayla lokasyon, doğru ürün ve fiyat ön plandayken, bugün müşteri deneyimi şirketlerin odak noktası haline geldi. Artık bütün şirketler müşterilerini yakından takip edip ona göre stratejiler geliştiriyor.

Şirketlerde müşteri deneyimi birimlerinin önemi giderek artıyor.

Kültür, sanat ve eğlence sektörünün önde gelen şirketlerinden D&R'da CRM departmanında üst düzey bir atama gerçekleştirildi. Şule Çalışkan, müşteri deneyimi direktörü olarak atandı.

Abant İzzet Baysal Üniversitesi İşletme bölümü mezunu Şule Çalışkan, Eczacıbaşı, Orma, Paro gibi firmalarda yürüttüğü çeşitli görevlerin ardından, son olarak Boyner Grup/Ay Marka Mağazacılık'ta CRM Müdürü olarak görev aldı.

Türkiye genelinde 152 şubesi bulunan D&R, Şule Çalışkan'ın atanmasıyla müşteri ilişkileri yönetiminde yenilikçi uygulamalara imza atmayı hedefliyor.
0


  • ALTIN GRAM - TL 2966,97 -0,32%
  • ALTIN ONS 2684,55 -0,73%
  • BIST 100 9184,82 2,67%
  • DOLAR/JAPON YENI 152,507 -0,232%
  • DOLAR/KANADA DOLARI 1,39149 0,38705%
  • DOLAR/RUS RUBLESI 97,6 -0,3596%
  • DOLAR/TURK LIRASI 34,3757 0,4573%
  • EURO/DOLAR 1,0718 -0,7762%
  • EURO/TURK LIRASI 36,8697 -0,6033%
  • STERLIN/DOLAR 1,2921 -0,47218%
EKONOMİST YENİ SAYI
Ekonomist Dergisini takip etmek için abone olun.
ABONE OL